Lähimmät osumat haulle: shut up before I fuck ya nigga, bitch he already begging me to eat on this clit

Kappale ja esittäjä osuma-%
Everytime i post a pick these hoes stalking me send this to yall group chat yall cant fuck with me
BMW S1000

fuck that bitch and that hoe that she bucking with she in her feelings bout a nigga that im fucking with he eat it good my pussy wet yk he loving it where he at he with me yk we thuggin bitch all hoes that used to fuck

100.00 %
Love
Nightwish

…attic. It's half-light and he's in tears. When he finally comes his eyes are cascading. I see a beaten dog in a pungent alley. He tries to bite me. All pride has left his wild drooling eyes. I wish I had my leg to spare…

44.93 %
Bitch Fever
Bad King

…Have you ever given up on something that was more than lovely life? Have you ever seen a man who was ready to give up on ev'rything he had? Bitch fever, bitch fever. She took hold of my hand, I get struck by another…

37.15 %
Eyes Shut
Isac Elliot

…that he make me fall So, you just need to take a leap of faith, cause I'll be more I feel my way through this with my eyes shut I touch all the places you never knew Baby let me do this with my eyes shut Tell me what you…

36.80 %
Ikkunaprinsessa ENGLISH TRANSLATION
Steen1 feat. Mariska

…Mariska: This bruise huh?, "I dunno where it came from", even tho it was one nurse/caretaker, I'm not sure if he got some kicks when he forced in to same wc-booth, I yelled get out so he confused my face to a mop…

34.35 %
Song of Myself
Nightwish

…slowly dying All that great heart lying still on an angelwing I see a slow, simple youngster by a busy street, with a begging bowl in his shaking hand. Trying to smile but hurting infinitely. Nobody notices. I do, but walk…

31.82 %
Dreams feat. Ramona
Pale Tone

…it's all good baby, it's all good... kertosäe Yeah, this is for everyone Who told me I was sucker And I would never reach anything And those who didn't, haha See ya later, I got party waiting Yeah baby kertosäe x2…

30.38 %
Clouds feat. A.J. McLean
Redrama
29.85 %
I got this
Scrappy

…don't have to look far if your looking for a tussle it's dog eat dog better watch your back if your messing with me gotta deal with my pack yo p.u.p. with a beat so tight it's time to chew it up with m.c.bite my main dog…

29.05 %
Lisää etsimäsi kappaleen: shut up before I fuck ya nigga, bitch he already begging me to eat on this clit sanoitukset

Etkö löytänyt etsimääsi? Lyrics.fi on yhteisöpalvelu suomalaisten kappaleiden sanoituksille. Kaikki sanat ja sanoitukset ovat käyttäjien lisäämiä.